خبری سیاسی انتقادی اجتماعی

خبری سیاسی انتقادی اجتماعی


ابتدا جا دارد از مدیریت محترم لوکس بلاگ تشکر کرد ، اما من سال گذشته اسفند ماه اقدام به ایجاد وبلاگی در لوکس بلاگ کردم ، و بعد از چندین روز به این فکر افتادم آنرا به اصطلاح تبدیل به سایت نمایم و تقریبا خوب بود و با تلاش بی وقفه تا 17/4/91 یعنی در مدت پنج ماه قریب به پنجاه هزار باز دید کننده و قریب به ششصد اظهار نظر داشتم و جا دارد از عزیزانی که باعث تشویق و ذلگرمی من شدند تشکر و قدر دانی کنم ، سعی کردم به مشکلات مردم و جامعه در سطوح مختلف بپردازم و تا حدودی روشنگری کنم ، هر چند تمام دوستان فهیم از درک و شعور والایی از جنبه های مختلف بر خور دارند و می توان گفت یک نوع گفتمان متقابل بود ، انصافا من خیلی چیزها یا د گرفتم .

اما دوستان وبلاگی که انتخاب کردم بنام بیداری بود ، از نظر نوشتاری کلمات تفاوت داشتندو هدفی از این کار داشتم و بیشتر بخاطر اینکه افرادی که در خارجی هم از وبلاگ استفاده کنند و با گذاشتن مترجم زبان ، فکر می کنم بد نبود ، مطالب وبلاگ بسیار متنوع بود و هر قشری می توانست از آن بهره ببرند ، اما با توجه به احساسات ایرانی من در شان ایرانی بودم و فرهنگ بومی نوشته ها را انتخاب می کردم . اخبار و اطلاعات ساعتی اعلام می شد و تحلیل های مردمی که حرف دل آنها بود و در زمینه مسائل سیاسی هم عادلانه مطلب می نوشتم و هدفم سیاه نمایی نبود ، آنچه که واقعیت بود می نوشتم و تحت تاثیر کسی هم قرار نمی گرفتم

اما حس وطن پرستی ام و تعصب ملیت ، با تمام وجود از کشورم در مقابل بیگانگان دفاع و به اشکال گونا گون تحلیل هایی بر علیه آنان بدون پرده پوشی و هجومی عمل می کردم و مطالبم آنقدر تند بود که بالاخره دشمنان تاب مقاومت نیاورده و اقدام به هک وبلاگم کردند ، من بهر شکل به رسالت ملی اسلامی خود همچنان ادامه خواهم داد و در این راه هر بهایی لازم باشد می پردازم

من سالها در جبهه بودم و بسیاری از همرزمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و من شاهد و ناظر شهادت بسیاری بودم ولی چه کنم ؛ من لیاقت پیوستن به آنها را نداشتم و امید وارم روزی خداوند شهادت هم نسیب من کند و برای آن هر لحظه و بی صبرانه انتظار می کشم

خدایا یک لحظه ما را به حال خود وامگذار و شهادت در راهت نسیب ما کن ، چون با این وضعیت و زندگی به اعمال خود شک دارم و واقعا از آخرت می ترسم .

پیش خود فکر می کنم خدایا من در آخرت چکار کنم ، از کار نامه اعمالم راضی نیستم ؛ ای یگانه ، ای مهربان به من رحم و شفقتی کن و اگر امکان دارد با همان شهیدان مرا هم محشور کن

اما مدیریت محترم لوکس بلاگ خواهش می کنم در صورتی که می توانند ، وبلاگم را از هک بودن خارج کنند .

خداوند ایشان را جزای خیر دهد و برای ایشان دعا می کنم

از عزیزانی که تا کنون بنده را تشویق کردند سپاسگذارم  ، اگر عمری باقی باشد در خدمت آنها خواهم بود

وبلاگ    www.2060.loxblog      جایگزین     www.bedary.com    شده است 

2060 منظور تاریخی است که انشتین آنرا پایان دنیا نامیده و پیش بینی کرده که ممکن است کره زمین  و خورشید و .....  تحولاتی روی دهد 

اما قرآن از هزار چهارصد و سی دو سال پیش فرموده روزی خورشید خاموش خواهد شد و کرات بهم می خورند و کوهها مثل پنبه زده می شوند و ..........   که آنزمان قیامت است که ما انسانها نباید غافل شویم و هر چه می خواهیم و احساسات می گوید باید انجام دهیم ، چون بهر حال انسان نقطه شروع و پایانی دارد و سعی کنید توشه ای برای آخرت هم داشته باشید 

بعضی از پرندگان برای فصل زمستان توشه یا جوانه هایی جمع می کنند در در زمستان سرد و طاقت فرسا بتوانند زنده بمانند  و از نظر غریزی می دانند که زمستان ممکن است غذا پیدا نکنند و ما انسانها که از همه موجودات با درک و شعور هستیم باید توشه ای هم برای آخرت خود مهیا کنیم 

عزیزان بخدا قسم ، قیامتی هست و بهشت و جهنم وجود دارد و هر آنچه پیامبران گفتند باور کنید و آن فرستادگان همگی مامور خداوند هستند و اگر شک کنید ، وای بر احوالتان و زندگی و ظواهر آن فریبی بیش نیستند و روزی خوشی ها پایان می پذیرد و از کجا معلوم که چقدر زنده می مانیم تا هر چه خواستیم انجام دهیم و بعد بگوئیم که توبه می کنیم 

هشیار و بیدار باشید مرگ از رگ گردن به انسان نزدیک تر است و باید به مرگ هم فکر کنیم ، و حقیقتی است روشن که نمی توان آنرا انکار کرد 

عزیزان شیطان بسیار قوی است و بهر شکل و قیافه ای در می آید ، حتی در همین نفس های که می کشیم می تواند در آن نفوذ کند ، در مغزمان و شاید برای بعضی انسانها مسخره بنظر بیاید ولی شیطان قدرت عجیبی دارد که حتی ما نمی توانیم به آن فکر کنیم ، پس  احساسات خود را کنترل کنید و  خود را بنده شیطان نکنید و در مقابلش زانو نزنید که او به هدفش می رسد .               



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , 2060.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com

مترجم سایت